Film indir

1 Kasım 2016 Salı

Benim Afrikam 1985 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Benim Afrikam – Out Of Africa 1985 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


benim-afrikam-1985-turkce-dublaj-ucretsiz-full-indir-2


Orijinal İsim: Out Of Africa


Normal İsim: Benim Afrikam


Yapımı: 1985, ABD


Tür: Biyografi, Dram, Romantik


Süre: 150 Dakika


Yönetmen: Sydney Pollack


Oyuncular: Meryl Streep, Robert Redford, Iman, Michael Gough, Klaus Maria Brandauer


Senaryo: Errol Trzebinski


Yapımcı: Sydney Pollack


Özet:


Afrika’da büyük bir çiftliği olan Karen Blixen’ın (Meryl Streep) hayatı; çıkar evliliği yaptığı kocası Bror Blixen (Klaus Maria Brandauer) ve gerçek aşkı Denys (Robert Redford) arasında; çiftliği yönetme, yerlileri eğitme, savaş ve kocasından cinsel hastalık kapmasıyla geçiyor.


 



Benim Afrikam 1985 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder