Film indir

25 Mart 2013 Pazartesi

Full Programlar Mesajı

Bendekide tuhaf bir sevgiymiş arkadaşlar bunu anladım okadar heves ile bir bilgisayar almıştım gerçektende çok süper bir makinaydı ancak sitemin giderleri çoğalınca mecbur kaldım satmaya ve sattım bilgisayarımı 1600 liraya bilgisayarımı sattım yeni bir laptop aldım 800 tl ye eee normal olarak attın inip eşeğe binmiş gibi hissettim çok yavaş geliyor bu bilgisayar ama inşallah bunuda hızlandırıcam tabi zamanla olacak birşey bu hemen olmuyor malesef neyse 4-5 günden sonra aldım bilgisayarımı ve son hızla çalışmalara kaldığımız yerden devam ediyoruz çok hızlı bir şekilde ilerliyoruz bu piyasada bize verdiğiniz değeri anlıyorum ve çok seviniyorum sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır iyiki varsınız

Saygılarımla....

www.Fullprogramfilmindir.com    ---- Programcı Amca

Full Programlar
Film indir
Full Oyunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder